2009. augusztus 6., csütörtök

Röstellem, hogy ilyen régen nem írtam a blogba. A nyár mindig felborítja a dolgokat. Jövés-menés ki itt, ki ott. A múlt héten egyedül voltam mivel feleségem és kisebbik fiam gyülekezeti gyermektáborban volt, nagyobbik fiam pedig rokonoknál Németországban. Én itthon próbáltam magam hasznosítani, így lenyírtam vagy 600 négyzetméter füvet, megpucoltam vagy 10 négyzetméter ablakot és pakolgattam még a költözésről megmaradt dobozokat. :-) Szóval jó erőben vagyok. Majd jövő héten megyek ismét orvoshoz, de 1 hónapig nem kellett mennem. Istennek hála mindenért.

I am very sorry that I did not post anything on the blog for a while. The summer always somewhat puts everything upside down. Last week I was alone as my wife and smaller son participated in a church children camp. My bigger son was still in Germany with my brother and his family. I tried to be useful at home so I cut approx 600 sqm grass and cleaned 10 sqm window and unpacked quite a few boxes left from the move 2 yrs ago. :-) So, I am in good coniditon. I will need to visit doctor only next week after 1 month. Thanks to God for all his great things.

Nincsenek megjegyzések: