2010. március 11., csütörtök

Múlt héten megkaptam a negyedik kemót is miután elmúlt a pár napra kiújult orbánc gyulladás ami ismét nagyon magas 39.5 fokos lázzal járt. Hála Istennek a láz 1 nap alatt elmúlt és így egy nap késéssel megkaphattam a kemót. Tegnap meg is volt a controll CT aminek az eredményét még nem ismerem. Holnap reggel megyek érte és jövő héten viszem vissza az onkológushoz, hogy a továbbiakat megbeszéljük.

Isten bátorítását a 16. Zsoltáron keresztül kaptam a napokban:
"Tarts meg engem, Istenem, mert hozzád menekültem! Ezt mondom az ÚRnak: Te vagy az én Uram, rajtad kívül nincs, ami jó nekem.... Uram, te vagy osztályrészem és poharam, te tartod kezedben sorsomat. Osztályrészem kies helyre esett, örökségem nagyon tetszik nekem. Áldom az URat, mert tanácsot ad nekem, még éjszaka is figyelmeztet bensőm. Az ÚRra tekintek szüntelen, nem tántorodom meg, mert a jobbomon van. Ezért örül a szívem, és ujjong a lelkem, testem is biztonságban van. Mert nem hagysz engem a holtak hazájában, nem engeded, hogy híved leszálljon a sírba. Megismerteted velem az élet útját, teljes öröm van tenálad, örökké tart a gyönyörűség jobbodon."

Last week I got the 4th chemo treatment also after I had the inflammation again in my leg. I had very high fever also (39.5 c) but thanks to God it went away in one day. Yesterday I already had my control CT. I'll get the results tomorrow and will bring back to my doctor early next week to dicsuss next steps.

God sent words of encouragement from Psalm 16.:
"Kep me safe, O God, for in you I take refuge. I said to the LORD, "You are my Lord; apart from you I have no good thing."... LORD, you have assigned me my portion and my cup; you have made my lot secure. The boundary lines have fallen for me in pleasant places; surely I have a delightful inheritance. I will praise the LORD, who counsels me; even at night my heart instructs me. I have set the LORD always before me. Because he is at my right hand, I will not be shaken.
Therefore my heart is glad and my tongue rejoices; my body also will rest secure, because you will not abandon me to the grave, nor will you let your Holy One see decay. You have made known to me the path of life; you will fill me with joy in your presence, with eternal pleasures at your right hand."

1 megjegyzés:

János Csaba írta...

Továbbra is imádkozunk érted innen Kovásznáról, és Istentől jövő boldog születést napot kívánunk számodra. Az Úr veletek.

János Csaba, Kovásznáról.