2009. február 13., péntek

Ma beszéltem a kórházzal és a vérrel kapcsolatban közölték, hogy lehet vért adni névre szólóan a Péterffy Sándor utcai kórházban a Péterffy-Bethlen utcai saroképület magasföldszintjén. Meg kell adni a nevemet és azt hogy az Uzsoki utcai kórház sebészetén fognak műteni február 19-én. Hétfőtől - csütörtökig 8-15 óra között pénteken 13-ig lehet menni. Mivel nem tudom, hogy milyen lesz a vérellátottság jövő héten csütörtökön így javaslom csak az menjen el aki amúgy is szokott adni és nem gond ha esetleg nem lesz szükség a vérére az én műtétemnél. Gondolom fel tudják használni a levett vért másnál is ha nekem mégsem kellene vagy lesz a helyszínen elég. 

Ha minden a terveim szerint alakul akkor a kórházból is fogom tudni frissíteni a blogot. Remélem jövő hétvégén már lesz erőm bejegyzést feltölteni. 

Tegnap este készítettünk egy friss családi fotót a gyülekezeti újságunk kérésére. Gondoltam megosztom a blog látogatóival is. Íme: 


Egyik kedves kolléganőm küldte ma e-mail-en bátorításként a 23. Zsoltár néhány versét:
"Az Úr az én pásztorom; nem szűkölködöm. Fűves legelőkön nyugtat engem, és csendes vizekhez terelget engem. Lelkemet megvidámítja, az igazság ösvényein vezet engem az ő nevéért. Még ha a halál árnyékának völgyében járok is, nem félek a gonosztól, mert te velem vagy; a te veszsződ és botod, azok vigasztalnak engem.  Asztalt terítesz nékem az én ellenségeim előtt; elárasztod fejem olajjal; csordultig van a poharam. Bizonyára jóságod és kegyelmed követnek engem életem minden napján, s az Úr házában lakozom hosszú ideig." 

Today I have double checked with the hospital some of the details of the organised blood donation which I may need for the operation. I provide these details in the first part of the Hungarian entry but this is not meaningful for the kind blog reader abroad so I am not translating these. :-) 
 
If everything goes well and according to my plans I will be able to update the blog from the hospital also. I hope I will be able to post entry already next weekend. 

Yesterday evening we have made a new family photo for our church newspaper. I thought I would share with the blog readers also. This can be seen above. 

One of my kind colleague has sent me some verses from Psalm 23. as encouragement:
"The Lord is my shepherd, I lack nothing. He takes me to lush pastures, he leads me to refreshing water. He restores my strength. He leads me down the right paths for the sake of his reputation. Even when I must walk through the darkest valley, I fear no danger, for you are with me; your rod and your staff reassure me. You prepare a feast before me in plain sight of my enemies. You refresh my head with oil; my cup is completely full. Surely your goodness and faithfulness will pursue me all my days, and I will live in the Lord’s house for the rest of my life."

Nincsenek megjegyzések: