2009. június 2., kedd

Alaklulnak a dolgok, ha egy kicsit lassabban mint ahogy azt én vártam ill. képzeltem. A múlt héten kétszer is autót vezettem most már hosszabb távon. Az elmúlt két vasárnap a gyülekezetbe is el tudtam menni. Láz most már nincs egyáltalán. Egy-két apróbb kellemetlen dolog van, de remélhetőleg ezek is elmúlnak hamarosan. 

Józsué 24,14.: "Most azért az Urat féljétek, és Őt szolgáljátok tökéletesen és igazán."

Things are improving although maybe a bit slower than I expected. Last week I was driving my car, now a bit further. Last two Sundays I went to our church also. Fever is gone completely. There are some minor inconveniences however I hope they disappear also soon. 

Joshua 24,14: "Now obey the Lord and worship him with integrity and loyalty."

Nincsenek megjegyzések: