2008. november 5., szerda

Jó hírek és üzenetek - Good news and messages

Istennek hála ma sokkal jobban éreztem magam mint bármikor az elmúlt hetekben. A hőemelkedésem is enyhült és nem érzem annyira gyengének sem magam. Tegnap tüdő röntgenre küldött az orvos mert fájlaltam a hátamat. Ismét Istennek legyen hála, nem találtak semmit a röntgen felvételen!! Persze én már a legrosszabbra gondoltam. Isten megitélt és tanított ebben. És ma reggeli csendességemben csodálatos üzenetet kaptam Spurgeon áhitatos könyvén keresztül. Az Ézsaiás 57,16-ból:
"Mert nem örökké perlek, és nem vég nélkül haragszom, hiszen elalélna előttem a szellem és a lélek, az emberek akiket én alkottam."

Thanks to God that today I have felt myself much better than anytime during the last couple of weeks. My fever has gone and I dont feel myself that weak. Yesterday my doctor requested a lung X-ray as I had some pain in my back for some days. Again, thanks to God the X-ray did not find anything. Of course I thought about the worst case. God has teached me through this also.
And finally today morning I got a wonderful Bible verse through the morning prayer book of C.H. Spurgeon from Isaiah 57,16:
"I will not accuse them forever, nor will I always be angry, for then they would faint away because of me — the very people I have created."

Nincsenek megjegyzések: