2008. november 12., szerda

Étvágytalanság - Lack of appetite

Ma megtudtam, hogy a sugarat pénteken kapom utoljára. Sajnos az elmúlt 3-4 napban gyakorlatilag semmit nem tudtam enni leszámítva egy kis joghurtot és 1 db piritóst (toast kenyér formában) Ezért ma kaptam 1 liter sima infúziót, ami holnap is a menüm része lesz. Szerencsére ezért nem kell befeküdnöm a kórházba. A doktor mondta, hogy ez nem kivételes, sajnos a chemo és a sugár együttes hatása az étvágytalanság. Remélem hétvégére megjön az étvágyam, mert a mérlegre nem merek jelenleg állni.

Bátorító igéket kaptam tegnap. Az első az 50. zsoltár 15.verse:
"Hívj segítségül engem a nyomorúság idején! Én megszabadítalak, és te dicsőítesz engem."

A másik pedig a teljes 51. zsoltár:
http://www.kereszteny.hu/biblia/showchapter.php?reftrans=2&abbook=Zsolt&numch=51

Today I was told that the radiation will be finished on this Friday. Unfortunately during the last 3-4 days I could not really eat anything not counting a very small portion of yoghurt and 1 pieces of toast bread. Therefore today I got 1 liter of regular venous infusion which will be part of my "menu" tomorrow also. Luckily I did not have to stay in hospital for this. The doctor said that this is not unique, can be the side effect of the chemo+radiation. I hope my apetite will come back soon because I am not enough brave to check my weight at the moment.

Yesterday, I got very encouraging Bible verses. From Psalms 50,15:
"and call on me in the day of trouble; I will deliver you, and you will honor me."

The other one is the entire Psalm 51.
http://www.biblegateway.com/passage/?book_id=23&chapter=51&version=72

1 megjegyzés:

db írta...

Szeretnélek bátorítani azzal, amiből én kaptam bátorítást a héten.

"Imé nem olyan rövid az Úr keze, hogy meg ne szabadíthatna, és nem olyan süket az ő füle, hogy meg nem hallgathatna."

Ésaiás 59:1

Imádkozunk érted (értetek)!

(És jó étvágyat kívánunk! Teljes szívből!) :)

Balázs tesód