2009. március 12., csütörtök

Itthon!! - At home!!

Nos, közel 4 hét kórházi ápolás után ismét itthon vagyok, ami remek érzés. Még közel sem vagyok teljesen rendben sajnos, olyannyira nem, hogy 1-2 hónap múlva még egy műtétet kell végezni, de ez most nem érdekel és próbálom élvezni az itthonlétet.
Minden látogatni szándékozót szeretettel látunk csak egy telefont kérnénk előre.

So, finally after nearly 4 weeks in hospital I am at home again. I am not completely well yet, not even nearly. I will need to have another surgery in 1-2 months time but I dont care now I just try to enjoy to be at home.
We welcome any visitors just would like to have a phone call in advance.

1 megjegyzés:

F.Endre írta...

Szia Gyuri Barátom !
Olvasom , hogy haza engedtek a kórházból ....ezek szerint hál'Istennek rendben vagy nincs láz
vagy egyéb olyan dolog ami miatt még
tartottak volna a kórházban...
Gondoltam rád pénteken a szüli napod
emlékére egy pohár "zöld teát" gurítottam le..(mint ahogy megbeszéltük.....he-he)..!
Sok boldog szülinapot kívánok neked és gyors gyógyulást mielőbb..az én istenem áldásával...(mert nekem is segített )...segítsen neked is !

szia. Frigyik Endre