2008. szeptember 25., csütörtök

Néhány korábbi ige

Néhány ige még korábbról, augusztus végéről, melyeket még nem tettem fel a blogra:

Zsoltárok - Psalms 28, 6-7
"Áldott az Úr, mert meghallgatta esedező hangomat. Erőm és pajzsom az Úr, benne bízik szívem, és énekelve adok neki hálát."
Praise be to the LORD, for he has heard my cry for mercy. The LORD is my strength and my shield; my heart trusts in him, and he helps me. My heart leaps for joy, and with my song I praise him.

Zsoltárok - Psalms 30, 2-4
"Magasztallak Uram, mert megmentettél. Nem engedted, hogy ellenségeim örüljenek bajomon. Uram, Istenem hozzád kiáltottam, és meggyógyítottál engem. Uram, kihoztál engem a holtak hazájából, életben tartottál, nem roskadtam sírba."
LORD my God, I called to you for help, and you healed me. You, LORD, brought me up from the realm of the dead; you spared me from going down to the pit.

Zsoltárok - Psalms 30, 12-13
"Gyászomat örömre fordítottad, leoldoztad gyászruhámat és örömbe öltöztettél. Ezért szüntelen zeng neked a szívem, örökké magasztallak, Uram, Istenem."
You turned my wailing into dancing; you removed my sackcloth and clothed me with joy, that my heart may sing your praises and not be silent. LORD my God, I will praise you forever.


Nincsenek megjegyzések: