2008. szeptember 11., csütörtök

Támadások - Attacks

Gondoltam az igeversek mellett pár sorban irok a napjaimról is.
Az igék sokat erősítenek és bizalmam, hitem napról napra nő. De, a gonosz próbál minden alkalmat megragadni, hogy gyengítsen erőtlenítsen.
Csak néhány példa:
Még augusztus végén történt, hogy orvoshoz menet karamboloztam. Akkor már nem kellett volna vezetnem. Főleg nem az első onkológusi vizit előtt. Sajnos nem koncentráltam eléggé. Máskor ilyen esetben 2 hétig rágódok a dolgon, most 2 percig tartott. A kocsi majdnem totálkáros lett. Szerencsére nekünk nem esett bajunk a balesetben.
Naponta próbál a sátán gyengíteni olyan gondolatokkal, hogy úgysem élem túl. Próbálok ellene menni, de sokszor akkor kapok észbe ha már jó mélyen benne vagyok a gondolatban. De ilyenkor Jézus nevében ellene megyek.
Pár napja 2 órát várakoztam 2 orvosra várva. Mire az elsőnél végeztem a másiknak el kellett mennie. kb. 50 km-t utaztam fölöslegesen. Nem mondom, hogy nem voltam ideges. (Nem is gondoltam volna, hogy ilyen nagy ez a város. A 18. és 3. kerület között kb 25 km van.)
Az egyik vizsgálatot már harmadszorra kell megismételni mert nem tudnak eredményt produkálni.
Szóval, változatosan próbálja a gonosz békességem elűzni, de ha pár percre sikere is van összességében elvesztette a játszmát. :-)

I thought that beside the Bible verses I write some words about my daily life occasionally. The verses strengthen me and my trust and beleive grow day by day. But the evil tries to use all opportunities to weaken me.
Some examples: while we were going to the first visit to the oncology we had a car crash with my wife. Normally I am nervous for 2 weeks in such event but now it took only 2 minutes. The car was almost totally damaged but thanks to God we had no injuries.
Some days ago I had to wait 2 hours for two doctors and when I finished with the first one and the administrative tasks the other one who was due to do the examination left and could not meet with me. I travelled 50 km-s for nothing. (Did not realise yet how big is Budapest! The hospital and my home have 25 km approx)
One of the exams has been repeated 3 times because the test material is not usable.
There are various ways how the evil wants to dismiss my peace however if he has short couple of minutes wins, he already lost the the game. :-)

Nincsenek megjegyzések: